Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Friday, September 12, 2008

Permainan "Police entry" Belum Tamat : PKR hantar 4 wakil ke Taiwan!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

1) Usaha Pakatan Rakyat bermula dengan melakukan Operasi Mencari dan Menyelamat MP2 BN yang ingin melompat di Taiwan.

2) Operasi itu akan di adakan esok, 

3) PKR akan menghantar 4 pemimpin mereka untuk menemui ahli-ahli Parlimen BN di sana besok dan ianya disahkan oleh Pengarah Strategi PKR, Saifuddin Nasution.

4) Mereka dijadual akan berlepas ke Taiwan 2 petang ini (Jumaat) dan akan tinggal di hotel yang sama didiami ahli-ahli Parlimen BN disana.

5) Saifuddin bersama Ketua Penerangannya, Tian Chua dan Timbalan Pengarah Pilihan Raya PKR, Fuziah Salleh serta Ahli Majlis Tertinggi. Low Chee Chong akan berlepas ke Taiwan bagi meneruskan misi mereka.

6) Berkenaan tempoh pencarian itu, Saifuddin berkata:-

"Berapa lama dan berapa ramai saya akan temui di Taiwan masih terbuka," kata beliau sambil menambah, format dan tujuan pertemuan sama seperti pertemuan-pertemuan sebelum ini antara PKR dan pemimpin-pemimpin dan Ahli Parlimen BN di Hong Kong, Singapura dan Indonesia.

7) Beliau enggan menyatakan jumlah Ahli Parlimen BN yang akan ditemui di Taiwan.

Disunting daripada SINI.


AR: Nampak gayanya Dolah mesti melakukan strategi kotor dalam permainan ini, namun sudah menjadi lumrah manusia, kita mempunyai aqqal yang terbatas dan kita adalah Hamba Allah yang lemah........ semoga pemimpin2 PKR tersebut dapat bertemu ahli-ahli Parlimen yang akan melompat dan semoga tempat persembunyian mereka dijumpai walaupun mungkin ada strategi lain daripada Dolah untuk menyembunyikan ahli-ahli Parlimen BN di Taiwan...... hahahahaha.... lawak jugak permainan politik Malaysia nih.... cam budak tadika aje.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats