Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Friday, September 12, 2008

AirAsia Kekal Yang Terbaik

KUALA LUMPUR - Untuk tahun ketiga berturut-turut, AirAsia Bhd. dipilih sebagai Syarikat Penerbangan Tambang Murah Terbaik di Asia dalam Tinjauan Pengembaraan Terbaik SmartTravelAsia.com 2008, tinjauan tahunan yang mengambil kira persepsi dan pilihan jenama pengembaraan pembaca.

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia Group, Datuk Seri Tony Fernandes berkata, dari- pada 10 syarikat penerbangan tambang murah yang ditinjau, AirAsia meraih peratusan tertinggi undian sebanyak 30 peratus.

"Syarikat penerbangan tambang murah itu mengatasi saingan terdekat, Jetstar Asia yang berada di tempat kedua dengan margin undi 12 peratus," katanya dalam satu kenyataan di sini semalam.

AirAsia dipilih dalam kategori Syarikat Penerbangan Tambang Murah Terbaik di Asia sejak mula diperkenalkan pada 2006.

"Ia merupakan satu kebanggaan kepada kami untuk menerima penghargaan ini kerana ia mencerminkan komitmen kami dalam menyediakan perkhidmatan terbaik.

"Kami berusaha keras untuk memastikan penumpang kami mendapat kepuasan paling hebat apabila menggunakan AirAsia," katanya.


- Kosmo!


AR: MAS nih kerajaan UMNO punya, patutlerrr lingkup walau dah lama operasi..... MAS=RTM....... kahkahkah..... memang lembap betullah sistem UMNO nih. Jom!!! Sama-sama kita RAIKAN KERAJAAN BARU yang lebih cekap akauntabilitinya dan tidak lagi suka merekayasa LIWAT-LIWAT MALAYSIA..... buat malu aje beb!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats