Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Friday, September 12, 2008

Harga minyak mungkin turun

PUTRAJAYA 11 Sept. – Harga minyak kemungkinan boleh diturunkan sebanyak 10 sen hingga 15 sen jika harga minyak global jatuh ke paras AS$99 setong.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad berkata, kerajaan mempunyai kemahuan yang tinggi untuk menurunkan harga bahan api itu tetapi ia masih bergantung kepada keputusan Kabinet.

‘‘Harga minyak mentah telah menurun dan stabil di bawah AS$110 setong dan semalam ia berada di antara AS$103 dan AS$104 setong. Saya rasa ia akan kekal rendah walaupun Pertubuhan Negara-negara Pengeksport Petroleum (OPEC) turunkan pengeluaran

‘‘Kita harapkan berita gembira (semasa raya) dan lazimnya kita berkemahuan tinggi untuk maklumkan berita gembira tetapi ia bergantung kepada rakan di Kabinet sama ada penurunan harga minyak diumumkan sebelum raya,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat pasc

-Utusan


AR: Mungkin, mungkin!!!!! AR cuma nak cakap, harga minyak PASTI TURUN SEKIRANYA PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH!!!! hahahahaha.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats