Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 15, 2008

916 : SIAPA SAKIT JANTUNG JANGAN DENGAR SIDANG MEDIA ANWAR ESOK


Saya menasihatkan sesiapa yang mengidap sakit jantung atau darah tinggi supaya tidak mendengar atau mengikuti sidang media Anwar secara live esok kerana dikhuatiri tidak dapat menahan rasa terkejut dengan pengumuman Anwar yang mengandungi banyak perkara-perkara dan fakta-fakta di luar dugaan.

Anwar dijadualkan membuat pengumuman penting itu esok.

Antara intisari pengumuman beliau adalah dijangka ialah seperti di bawah :-

1) Nama-nama ahli-ahli parlimen BN yang berhijrah ke dalam PR. Seramai lebih dari 32 orang.
2) Langkah seterusnya akan diambil oleh PR setelah mempunyai cukup majoriti ahli parlimen untuk membentuk kerajaan baru.
3) Rupabentuk dan corak kabinet kerajaan PR
4) Bayangan kabinet bayangan kerajaan PR
5) Rundingan dengan Pak Lah tentang ISA
6) Rundingan dengan Pak Lah tentang kemelut negara termasuk politik, ekonomi dan lain-lain.
7) Satu lagi fakta penting yang belum dipastikan.

Namun kenyataan di atas adalah ramalan saya semata-mata dari pengamatan dan analisis yang buat terhadap kenyataan-kenyataan akhbar pemimpin PR dan ceramah-ceramah mereka.

Oleh itu saya sekali lagi menasihati sesiapa yang mengidap sakit jantung supaya menjauhi sidang akhbar itu secara live terutama kepada pemimpin-pemimpin Umno yang mempunyai banyak masalah dan kontroversi. Jangan nanti peristiwa yang dialami oleh Allahyarham Datuk Zakaria Derus berulang kembali.

Saya yakin ramai pemimpin Umno yang mengidap sakit jantung dan mempunyai masalah dan kontroversi. Jadi kalau ingin juga mendengar pengumuman itu sila bawa ubat dan standby Doktor peribadi di sisi mereka.

- muta ligat

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats