Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 15, 2008

916 : 16 September Di Esok Hari


Assalamualaikum dan Salam Sekahtera,

Kelihatan angin suram yang berlaku di dalam parti United Malays National Organization atau si alif, min, nun, wau telah bertukar menjadi ribut taufan yang bukan sahaja terkena kepada puak-puak si alif, min, nun, wau, namun, ianya telah dibiaskan juga kepada kelompok-kelompok dalam parti Pakatan Rakyat.

Strataegi UMNO yang sering kali mengambil PAS sebagai barang mainannya tatkala UMNO yang semakin suram selepas dihentam Tsunami kecil pada pilihanraya ke-12 terus berhumpas pulas untuk mengambil PAS sebagai patung-patung mereka bagi menruskan kuasa kuku besi mereka tanpa had dan batasan.

Setelah kita tahu, tarikh 16 September 2008 akan menjelang 4 jam lagi, UMNO semakin kalut mencari talian hayat mereka yang terakhir dengan berusaha mencari alat mainan mereka yang selama 50 tahun mereka jadikan patung-patung mainan atau mainan LEGO mereka dalam mengisi kekuasaan mereka, UMNO sedaya upaya telah gagal, namun taktik kotor UMNO yang selama ini diketahui rakyat Marhaen terus digunakan tanpa batasan.

Namun, walau apa pun yang terjadi, malam ini, satu Perhimpunan menyambut Hari Malaysia di Stadium Kelana Jaya, Selangor akan menyaksikan satu lautan rakyat Malaysia yang menyokong tsunami besar politik Malaysia bagi menjatuhkan kerajaan zalim si alif, min, nun, wau ini.

Walaupun secara rasminya, kerajaan si alif, min, nun, wau di bawah rejim Dolah badigol Badawi ini tidak akan tumbang pada keesokan hari, namun, isyarat awal Tsunami telah berlaku semenjak di awal bulan September lagi sehingga menyebabkan 49 MP Barisan Nasional terpelanting ke Taiwan dan terus terpelanting ke Hong Kong.

Sekuat mana pun strategi kotor si alif, min, nun, wau ini dengan kekejamannya yang telah berlaku selama 51 tahun, rakyat sedikit pun tidak berganjak untuk melayan provokasi demi provokasi yang telah direncanakan oleh Dolah si badigol ini.

Apa yang penting ialah, pengumuman Datuk Seri Anwar Ibrahim di saat-saat tarikh 16 September menjelang pada malam ini akan merubah satu mimpi yang selama ini dikatakan oleh si jahat UMNO menjadi realiti kepada seluruh warga Malaysia.

InsyaALLAH, usaha keras rakyat Malaysia selama ini mendokong dan menyokong perubahan ini akan tercapai akhirnya walaupun banyak liku yang harus ditempuhi. Semoga kita bersatu di bawah perpaduan rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan agama di bawah satu niat yang sama, iaitu menolak kezaliman, menolak ketidak adilan dan merobah satu pentadbiran yang tidak betul selama ini di bawah kerajaan si alif, min, nun, wau ini ke arah satu sistem demokrasi berparlimen di Malaysia yang lebih baik, jujur, telus dan mempunyai akauntabiliti yang cemerlang.

Semoga niat baik kita ini akan diterima oleh Allah S.W.T. dan semoga kita bersama-sama meajukan sebuah negara Malaysia ini ke arah keharmonian dan kesatu paduan kaum yang bertunjangkan agama Islam yang harmoni dan bukannya ISLAM HADHARI!!!


LAWAN TETAP LAWAN!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats