Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Saturday, September 13, 2008

916 : Kejutkan Pencacai-pencaci UMNO Yang Masih Tido



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Disebalik kekalutan Malaysia dan dunia membicarakan gelombang perubahan kerajaan Persekutuan Malaysia pada 16 September 2008, masih ramai dikalangan pencacai-pencaci UMNO yang masih terlena dan termimpi dengan kemewahan hidup yang mereka lalui selama ini tanpa mengira kesusahan rakyat......

Almaklumlah, ketua mereka memang mengajar mereka untuk tidur, jadi memang tidak perlulah kita nafikan bahawa memang pencacai-pencacai UMNO terus dibuai mimpi indah dan apa yang perlu kita lakukan adalah untuk mengejutkan mereka kerana, dah nak habis dah waktu...... takut-takut nanti mereka terbangun daripada tidur, mereka masih menggunakan strategi lama mereka dengan kerajaan PAKATAN RAKYAT yang baru...... Alamaknya, dapatlah bermalam di Sungai Buloh kerana kesalahan RASUAH!!!!

Jadi, kejutkan pencacai-pencacai UMNO sekarang, kerana mereka masih bermimpi yang 49 MP BN di larikan ke sana sinun seolah-olah denagan berbuat demikian, Dolah akan berjaya untuk mengagalkan Kenyataan yang semakin jelas di Malaysia hari ini.


LAWAN TETAP LAWAN!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats