Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Saturday, September 13, 2008

916 : Dari Taiwan ke Hong Kong


Sebelum ini Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong-penyokong Barisan Nasional (BN-BBC), Datuk Bung Moktar Radin menafikan rombongan mereka akan menuju Hong Kong esok.

Namun Mengikut sumber wakil dari Pakatan Rakyat di sana Kesemua Ahli Parlimen BN telah tergesa-gesa di bawa meninggalkan Sheraton Hotel pada jam 3.30am tadi dengan menaiki 20 buah kereta.

Difahamkan mereka akan berlepas ke Hong Kong dengan misi mengelakkan diri dengan cubaan mengelakkan diri dari bertemu dengan kesemua wakil kepimpinan PKR.

Walaubagaimanapun tindakan mereka yang kurang bijak ini mencerminkan negara ini, sedang seluruh dunia memerhati tindak tanduk kita tindakan kurang bijak ini hanya mencerminkan betapa mundurnya pemikiran dan mereka kini seolah sedang mentertawakan kita.

Dengan cara apa sekalipun mereka mengelakkan diri, wartawan di Hong Kong semestinya sudah pasti menunggu ketibaan mereka. Bukan sukar ntuk menjejaki mereka keranan pertemuan ini adalah dengan persetujuan kesemua mereka yang mahu berbincang mengenai agenda 16 September ini.

- Parlimen Ampang

AR: Nak tergolek aku gelak, aku dah sangka dah, Dolah nih bukannnya bod0h nak biarkan MP BN duk Taiwan lama-lama...... tapi Dolah nih.... u nih lawaklah.... buat malu Malaysia ajer!!!! Geng2 Arab pun dah tergolek-golek gelak dengan PM Malaysia nih...... 916 Countdown!!!

LAWAH TETAP LAWAN!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats