Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Thursday, September 18, 2008

Kek Harapan Rakyat Malaysia

Setelah tarikh keramat 16 September begitu kurang menjadik, ramuan-ramuan bagi pembentukan kerajaan persekutuan Pakatan Rakyat seolah-olah telah sedang di masak untuk melihat hasilnya pada bila-bila masa selepas tarikh 16 September ini.

Sekarang, sudah 18 September, kiranya sudah 2 hari muncul selepas tarikh 16 September.... Kerajaan Malaysia masih dimiliki oleh UMNO dan sekutunya dalam Barisan Nasional dan masih diteraju oleh si Dolah.

Disebalik masakan yang di adun dengan ramuan khas formula Datuk Seri Anwar Ibrahim, nampaknya, masakan tersebut semakin berhasil menjadi satu resipi yang istimewa hidangan untuk rakyat Malaysia.

Kisah di sebalik perletakan jawatan Datuk Zaid Ibrahim seakan-akan satu ledakan pertama resipi kejayaan ini... di tambah pula, pada 17 September, Si Dolah dan Si Bijan bertukar-tukar jawatan Menteri.....

Jelas terpancar di dada kerajaan UMNO kini bahawa resipi daripada ramuan khas Anwar semakin menjadi, cuma, masa untuk resipi itu masak sahaja belum diketahui...

Semoga resipi daripada formula Anwar ini akan menjadi satu masakan yang istimewa yang menjadi Kek Harapan Rakyat Malaysia dan meraikan Hari Raya Aidilfitri dengan penuh kegemilangan.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats