Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Wednesday, November 19, 2008

Pulau Pinang ada 522 Pusat Hiburan

 Soalan Bertulis YB.Hamdan Abdul Rahman

Sila nyatakan jumlah Pusat Hiburan Awam di Pulau Pinang buat masa ini dan nyatakan jumlah permis hiburan yang melanggar syarat Pusat Hiburan serta tindakan yang telah diambil oleh kerajaan di dalam tempoh lapan bulan kebelakangan ini



Terdapat sejumlah 522 Pusat Hiburan Awam di Pulau Pinang pada masa kini.

Dalam tempoh lapan bulan yang lepas sebanyak 30 buah Pusat Hiburan Awam telah diambil tindakan oleh kerajaan kerana melanggar syarat yang ditetapkan .

Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) telah mengambil tindakan terhadap 9 permis yang melanggar syarat dan 10 lagi dalam process untuk tindakan mahkamah.

Dalam tempoh yang sama 11 kes permis yang melanggar syarat dikenakan tindakan kompoun oleh Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP).

Ajk Bertindak Pusat Hiburan Pulau Pinang berharap tindakan tegas harus diambil oleh kerajaan terhadap pusat hiburan yang bermasalah ini.Banyak lagi pusat pusat hiburan di Pulau Pinang yang langgar syarat-syarat hiburan.

AJK Bertindak Pusat Hiburan Pulau Pinang akan bertemu TKM 1 YB. Fairus Khairuddin pada 25 Nov 2008 Selasa jam 11 pagi di tingkat 52 KOMTAR.
Tuan-tuan dijemput hadir dan memberi pandangan mengenai pusat hiburan khasnya di Pulau Pinang.


Saiful lizan Md Yusoff


ARef: Syabas kepada Kerajaan PAKATAN RAKYAT...... he3.... kalau bab2 MAKSIAT nih, masa nak HAPUSKAN.... mulalah duk tanya PAS dan PKR!!! Tapi, bila nak buat tuh, kena tanya UMNO, sebab UMNO suka buat PUSAT2 MAKSIAT nih!!!! Cuma mencari alasan aje, bila PAKATAN RAKYAT mentadbir!!! Syabas.... Harapnya, diteruskan dengan KERAJAAN PAKATAN RAKYAT..... Sebab, UMNO boleh mintak dihapuskan!!! PAKATAN RAKYAT akan bendung dan seterusnya HAPUSKAN!!! ha3..... TAHNIAH.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats