Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Sunday, September 21, 2008

Hottt!!! : Penyanyi Negarakuku dipanggil



MUAR: Pencipta dan penyanyi lagu kontroversi, Negarakuku, Namewee atau nama sebenarnya, Wee Meng Chee, akan dipanggil memberi keterangan di Bukit Aman, Selasa ini dipercayai berhubung siasatan penyiaran klip video lagu rap itu di laman web YouTube, Ogos tahun lalu.

Meng Chee, 25, pulang ke tanah air akhir bulan lalu selepas menamatkan pengajian di Universiti Ming Chuan, Taiwan dan baru selesai menyiapkan dokumentari mengenai warga Malaysia yang tinggal di Hong Kong, Macau, China, Laos, Vietnam, Kemboja serta Thailand.

Bapa Meng Chee, Wee An See, 50, ketika dihubungi mengesahkan beliau menerima panggilan telefon daripada Bukit Aman, 11 September lalu, yang meminta anaknya hadir ke ibu pejabat polis itu pada 23 September ini.

"Polis hanya memberitahu supaya anak saya datang ke Bukit Aman pada 23 September ini dan tidak memberitahu mengenai kes apa, tetapi saya tahu ia mesti berkaitan dengan kes lagu dulu," katanya.

- Berita Harian

AR: MP Barisan Nasional baru nih mintak tolong kat Taiwan melalui namewee nih ke??? hahahahaha. Sebab nak nampak adil aje sebenarnya, sebab Shaih kena masuk lokap, takkan Namewee tak kena kut? tapi, Namewee nih di settle oleh pemimpin MIC yang ada skandal seks dulu kan? sebab tuh, tak gopoh sangat BN nih... geng depa!!! Skandal seks pun ok aje... sebab apa tak ada tindakan disiplin langsung pada pemimpin skandal seks nih? hahahaha, mesti pemimpin2 UMNO pun takut kena balas dendam!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats