Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Wednesday, September 17, 2008

Dolah Sedang Menyorok!!!



Berikutan daripada saat-saat genting si Dolah yang semakin hari semakin suram dengan kekuasaannya, strategi demi strategi digunakan si Dolah dalam memelihara kuasanya seumpama Malaysia ini hak milik nenek dan moyangnya.....

Sekiranya seorang ahli politik berfikir, langkah genting ini memang memerlukan Dolah ini menyorok daripada berjumpa, bertemu, bertembung atau bertentangan mata dengan Anwar bagi memelihara kuasanya walaupun seluruh rakyat Malaysia dan juga ahli parlimennya sudah tidak hingin melihat kelibat wajahnya sebagai seorang Perdana Menteri di Malaysia.

Namun, Dolah dan sekutunya UMNO semakin berteka-teki, siapakan gerangan mereka yang dikatakan Anwar yang ingin berhijrah atau melompat ke Kem Pakatan Rakyat...... Namun, tidak mustahil sekiranya dikatakan Ahli-ahli parlimen tersebut adalah orang yang selalu menyokong kuat terhadap Barisan Nasional dan UMNO, namun semuanya strategi peribadi untuk menjaga karier politik masing-masing.

Dolah dengan pilunya cuba menyorok daripada kelibat makhluk bernama Anwar Ibrahim kerana tidak mahu menerima kenyataan mimpi ngeri yang patut Dolah dan UMNO harungi kerana kehilangan kuasa yang selama ini dipergunakan seboleh-bolehnya untuk mengaut kekayaan dan juga untuk menjatuhkan hukuman berbentuk fitnah terhadap sesiapa yang mereka tidak suka!!!

Apa-apa pun, Dolah tetap tidak mahu meninggalkan Mahligai Perdana Menteri yang dirasainya milik beliau bersama jin nya dan juga menantu kesayangan beliau, budak hingusan, si khairy jamaluddin.

Walau apa pun yang terjadi, Dolah sepatutnya kena terima hakikat, beliau sudah tidak diperlukan lagi dan seharusnya pencen daripada jawatan Perdana Menteri......

Akhir kata, jumpalah Dolah, selesaikan segala kekusutan yang melanda jiwa dan sanubari ko...... Jangan biarkan kerana ko, rakyat merana kerana masalah ekonomi Malaysia semakin menjunam jatuh!!!!

Letak Jawatan Adalah Cara Yang Terbaik, Dolah!!!!!

1 comments:

Anonymous said...

i wanna say something ..but i dont understand =(

Post a Comment

Blog Stats