Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Tuesday, September 16, 2008

Dolah Dan Si Alif, Min, Nun, Wau Berstrategi Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Setelah berita hot demi hott!!! yang disampaikan pak hisham dalam blognya, tukar tiub, nampaknya, Dolah dan UMNO semakin berstrategi, antaranya ialah :-

1) Dolah akan bersembunyi dan tidak akan berjumpa dengan Anwar dan mana2 Ahli Parlimen Pakatan bagi menyekat langkah terakhir iaitu mengadap Agong.

2) Dolah dan UMNO mungkin akan mengumpulkan semua Ahli-ahli parlimennya secara mengejut bagi menyekat kemaraan Pakatan Rakyat.

3) Dolah mencabar Anwar agar mengemukakan senarai nama Ahli Parlimen yang melompat, 'serampang dua mata' ini adalah untuk mencari ahli-ahli parlimen yang melompat dan menggunakan strategi sama ada mengugut atau memberi tawaran yang tinggi kepada mereka yang melompat.

4) Dolah dan UMNO terus berstrategi agar di wujudkan satu konspirasi dalam memecahkan ahli-ahli parlimen yang telah cukup bersama-sama pakatan rakyat.

Apa-apa pun, kita kena ingat, usaha+doa+tawakkal..... semoga niat bersama pakatan rakyat mentadbir Malaysia dengan lebih baik di restui olah Allah S.W.T.

Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang terbaik untuk kita..... Semoga Allah melakukan yang terbaik untuk seluruh warga Malaysia demi sebuah negara yang aman dan adil dan dapatlah Ummat Islam menjalankan perintah Allah seperti yang telah termaktub dalam lembaran Al-Qur'an dan Al-Sunnah.

TAKBIR!!!

LAWAN TETAP LAWAN!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats