Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Thursday, November 20, 2008

Hangpa kenai ka orang ni?

Sumber : Perak Express

Kemaskini 11.40 pagi..

Tadi aku dapat satu email dari seorang wanita. Dia kata la wanita…aku mana tau. Kalau dengaq suara…lain cerita.

Dia mengadu laki dia dah dua minggu tak balik. Dan dia mintak aku tolong siarkan gambaq laki dia. Tak pa la…aku pun ingat baik saja. Kalau bergaduh laki bini pun…baik-baik lah semula.

Kalau sapa-sapa jumpa orang ni…bagi tau la kat dia. Isterinya sedang menunggu.

Update 9.25 pagi.

Bila aku baca komen Amin …dan bila Adiputra kata macam kenai saja….aku pun rasa macam kenai tapi tak tau sapa.

Tapi , instinct aku membawa ke satu blog…dan aku tengok…memang nampak macam sama.

Sama ka dengan gambar dibawah ini? Kalau tengok style rambutnya…nampak sama.

Update 10.18 pagi.

Ada member bagi tau…dia ni pakai kereta Toyota Innova. Hangpa tolong check tengok…kot-kot ada kat Puncak Alam. Naya nanti.

Update 11.40 pagi.

Celaka hangpa !!!! Bila amin kata ada bau sabotaj…aku check balik dengan kawan-kawan. Memang betui ada member nak penaya aku. Baru aku dapat tau, gambar kat atas ni gambar orang kuat Ezam. Dia juga blogmaster Medan Info Kita, dia juga GAP, dia jugak Gerakan Anti PKR, dia juga Anti-Sodomy, dia jugak Perak Bangkit. Jadi…aku nak minta maaf kepada anti-sodomy, GAP…atau apa saja nama yang dia pakai la.. bukan niat aku nak penaya hang. Aku pun kena naya.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats