Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Sunday, September 14, 2008

916 : Inikah Maruah UMNO???

Menjatuhkan seorang pemimpin yang berani melakukan perubahan demi kepentingan negara dan bukannya kroni, anak, bini dan menantu. Memperanjingkan segala sistem perundangan kerajaan dan juga mempersetankan manusia bernama Umi Hafilda Ali dan Azizan demi mengekalkan sistem korup UMNO.










Pada tahun 2008, UMNO sekali lagi menggunakan senjata liwat hanya untuk memerangi Anwar dan senjata ini terus dimainkan di media-media dan ianya bertujuan memalukan Anwar Ibrahim di mata rakyat Malaysia dan dunia dengan senjata fitnah. Inikah yang UMNO namakan demokrasi????? Inilah maruah UMNO, hanya di pungkok Saiful, benarlah Novel Shit itu, UMNO itu Tahi dan menjijikkan....



"Kepada Sesiapa yang mendekati si alif, min, nun, wau ini atau UMNO, berhati-hatilah..... sebab mereka sememangnya tidak tahu erti maruah..... dan mereka hanya tahu kepentingan kemewahan duniawi keluarga, anak, bini dan menantu serta kroni sahaja. Adakah anda mahu senasib dengan Saiful???? Maruah keturunan Saiful kini dipandang hina bukan di Malaysia sahaja, tetapi di seluruh dunia."

Jadi, tidaklah perlu kita rasa menyesal untuk menolak kerajaan UMNO ini walaupun mereka lantang dengan agenda Melayu mereka, namun apa yang kita nampak selama ini, UMNO lah yang menyekat peruntukan di Kelantan yang majoriyinya Melayu.... UMNO lah yang menyebabkan Melayu Pulau Pinang terpinggir!!!!

UMNO BUKANNYA BERJUANG UNTUK MELAYU.... TETAPI UNTUK KELUARGA DAN KRONI!!!

Lihatlah....

Datuk Onn Jaafar dan Tun Hussein Onn, Tun Abdul Razak, Najib Tun Razak, Hishamuddin Tun Hussein.....

Janganlah kita lupa dan alpa..... UMNO hanyalah Parti ANAK BERANAK mereka sahaja..... Mereka tidak akan merasa senang dan bahagia walau harta sejumlah trillion ringgit, kerana hasil dapatan mereka daripada dasar yang haram!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats