Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Wednesday, September 10, 2008

Y.B. Fairuz Timbalan Ketua Menteri Buka PUSAT KHIDMAT RAKYAT



Assalamualaikum, tak lama dulu, di Permatang Pauh, DSAI secara terbuka menegur Y.B. Fairuz yang merupakan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang untuk bertemu penduduk di kawasan beliau iaitu di Dewan Undangan Penanti setelah ditegur oleh beberapa penduduk di Penanti di ketika Pilihanraya Kecil Permatang Pauh berjalan rancak.






Semalam, iaitu pada 9 September 20o8, YB Mohd Fairus Khairuddin merasmikan Pusat Khidmat Rakyat PKR di ADUN Penanti bagi memudahkan rakyat menyuarakan masalah penduduk di Penanti. Perasmian itu juga turut dihadiri oleh Ustaz Mutholib yang merupakan guru agama di pusat pengajian An Nahdoh Kubang Semang.





Di samping itu, MAJLIS BERBUKA PUASA diadakan dan pemberian sedikit sumbangan kepada golongan-golongan yang memerlukan.


AR: Inilah baru dinamakan PEMIMPIN RAKYAT, ada teguran, diterima secara postif dan terbuka...... dan ada usaha untuk penamah baikkan atas keluhan rakyat.... Tahniah Y.B. Fairus di atas usaha anda.... hehehehehehe...... terasa gaks nak mengadu kat Penanti nih.... hehehehe, kat Penanti nih ada tempat belajar agama..... hak tuh pun ley gaks mengadu, mengadu kurang ILMU AGAMA..... saper2 yang rasa nak belajar agama tuh.... leylah pi ke Penanti..
P/S: Untuk tidak dilupakan, kredit diberikan http://wrlr.blogspot.com/ dengan gambar dan berita, AR sekadar melaporkan juga..... edit sikit2..... hehehhe.
- Anak Reformasi.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats