Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Saturday, October 18, 2008

Ketua Pemuda UMNO : Adakah KJ Layak Bertanding???

(RALAT: Razali Ibrahim dengan 46 pencalonan)

Diberitakan daripada Malaysiakini petang ini..... Mukhriz Mahathir semakin galak dengan angkanya apabila pertambahan jumlah pencalonannya kini berjulam 50.....

Namun, KJ semakin tertekan kerana masih mampu mencapai angka 39 setelah hanya mendapat 26 pencalonan sahaja.....

Walau apa pun, Khir Toyo mengejar daripada belakang dan berjaya mendapat 19 pencalonan dan ianya mampu mengurangkan pencalonan bagi KJ dan seterusnya menyekat KJ daripada bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO dan akhirnya KJ mungkin akan mati begitu sahaja dalam jawatan tertinggi Pemuda UMNO.


Untuk jawatan Naib ketua pemuda UMNO pula...... 2 calon yang telah layak untuk bertanding, iaiatu Razali dan Reezal Merican terus meninggalkan peserta-peserta lain..... Nampak gayanya, jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO akan menyaksikan pertandingan satu lawan satu yang mana Reezal Merican adalah proxy kepada KJ..... Kalau dulu, KJ menang FREE sahaja dalam perebutan Naib Ketua Pemuda UMNO apabila pemuda-pemuda UMNO semuanya pengecut.... namun, setelah Tsunami berlarutan semenjak Mac lalu.... adalah sikit2 Pemuda UMNO yang baru bangkit daripada tidor... namun, masih ramai yang bermimpi di siang hari.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats