Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Saturday, October 11, 2008

13 Oktober..... Tragedi Oktober..... Apa Laks Yang Berlaku??

13 Oktober 2008 nih..... hari isnin nih.... Parlimen Akan bersambung semula......

Adakah 13 Oktober nih, akan berlaku parlimen tergempar berkenaan USUL UNDI TAK PERCAYA???? Penipu.... mana ada...... semua tuh tipu.... kahkahkah..... AR pasti, akan ada desas desus tuh pada hari isnin nih.... konpem... tapi, UMNO tetap dengan strategi mereka menolak mentah-mentah usul itu di bawa dan diluluskan!!!!

Mengikut ANALISIS AR berkenaan pemikiran ANWAR IBRAHIM dalam strategi politik beliau, Anwar hanya akan membuat satu hebahan tentang sesuatu pada isinya sahaa, akan tetapi, masa dan tempat tidak akan dikeluarkan secara direct!!!

Mengikut ANALISIS AR lagi, Anwar Ibrahim sekarang sedang mendiamkan diri dengan segala isu yang ada kerana sedang merencanakan satu peristiwa besar yang pasti akan berlaku...... Kalau tak percaya, tunggu aje OKTOBER nih... eh, eh.... dah oktober nih!!! Mananya.... Tunggu ajelah beb!!!!

Oktober ini banyak perkara akan berlaku.... UMNO pun sekarang sedang leka dan lena diulit intan berkempen untuk pencalonan PARTI dan mereka dalam tak sedar bergaduh sama sendiri......

Najib laks, sedang bermimpi dengan Kerusi dan Mahligai PM pada Mac tanpa sedar beliau akan diselubungi mimpi ngeri ALTANTUYA yang menyelubinginya sepanjang hidup.

Paklah laks, dah tahu dah semua tuh, dan tak mahu nak layan dah.... biarlah UMNO karam tanpa beliau..... yang pasti beliau dah settle dan beres mengaut, merompak dan mencuri kekayaan MALAYSIA..... pasai koridor.... biarkan ajelah..... bukan ada apa pun!!!! janji, kocek dan akaun dah penuh dalam bank.

PAS pun sedang merencanakan satu perhimpunan tergempar, nampak ada satu agenda tersembunyi dalam PAKATAN RAKYAT yang akan meletus dan meletup....... Kita tunggu sahaja.... Semoga TRAGEDI OKTOBER ini akan memberi satu kekuatan dan nafas baru kepada semua rakyat Malaysia.......

- Rakyat lebih penting daripada pemimpin yang kaya raya dan bernafsu besar!!! Tentang Che Det, apa nak heran.... MOKHZANI pun dah kaya raya, dia lagi kayap!!!! Apa yang kita pikir hanyalah rakyat yang tertindas nih!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats