Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 22, 2008

Akar Umbi Mahu Semangat Muafakat Diperkukuh: PM




KOTA BHARU:
Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata semua ahli Umno peringkat akar umbi mahukan semangat pemuafakatan di dalam parti itu diperkukuh sejajar dengan pelan peralihan kuasa pada 2010.

Abdullah yang juga Presiden Umno berkata, semua anggota parti itu sudah menyuarakan sokongan terhadap beliau mengenai pelan peralihan kuasa kepada Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan berharap ia berjalan dengan lancar.

Beliau berkata pelan peralihan itu diterima baik anggota parti dan perkara itu dinyatakan semasa beliau membuat lawatan kerja ke negeri-negeri, termasuk menghadiri majlis berbuka puasa.

“Semua anggota Umno masih sayang kepada parti dan mereka inginkan parti ini supaya kuat dan baik.

“Mereka hendakkan parti ini diperbetulkan dan tidak mahu perkara yang tidak diingini berlaku,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat tertutup Badan Perhubungan Umno Kelantan, di sini, hari ini. - Bernama

- Berita Harian

AR: Bukan mahu sepakat dengan kepala dungu cam ko Dolah!!! ko Dolah, asyik2 ingat kat menantu aje..... bila susah baru nak ingat akar umbi... blahlah, kami tak mahu dah ko Dolah Badawi dan kepimpinan Barisan Nasional menerajui negara!!!! undi tak percaya... terima ajelah!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats