Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 22, 2008

CUEPACS lega 16 September gagal


MACHANG: Kongres Kesatuan PekerjaPekerja di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) cawangan Kelantan merasa lega tarikh 16 Sept yang ditetapkan pihak tertentu untuk mengambil alih pentadbiran kerajaan tidak menjadi kenyataan.

"Kami bersyukur kerana apa yang diperkatakan itu tidak terjadi. Sekiranya terjadi macam-macam perkara buruk boleh berlaku dan kita akan sentiasa berada di dalam kebimbangan," kata pengerusinya Shamsudin Mohd Noor kepada Bernama.

Beliau berkata kakitangan awam mungkin kehilangan pekerjaan ekoran negara menjadi kucar kacir sekiranya berlaku peralihan kuasa tanpa mengikut lunas perlembagaan yang betul.

Shamsudin turut bersyukur dengan pemberian sebulan bonus oleh kerajaan tahun ini yang akan meringankan beban kewangan kakitangan awam terutama pada musim perayaan dan persekolahan. BERNAMA

- mSTAR

AR: Korang semua nih takut?? takut kat UMNO yang jahat kan??? UMNO nih memang dari dulu, kini dan selama-lamnya jahat... pemimpin UMNO semuanya dalam kategori penjenayah, cuma di lindung oleh BADAN UMNO yang menggunakan POLIS!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats