Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Tuesday, February 17, 2009

Adakah Raja Petra Dihantar ke Kamunting??? - ref Malaysiakini

Bersumberkan daripada penulis tersohor, Tukar Tiub memberitakan.....

Pada ketika ini Raja Petra Kamaruddin (PRK ) sedang menunggu keputusan Mahkamah Perseketuan sama ada pembebasan Raja Petra dari tahanan ISA akan di terus atau RPK akan di hantar semula ke Kamunting.

Ketika ini 3 orang hakim sedang mendengar hujjah dari peguma bela Raja Petra.

Mahkamah Perseketuan terletak di Putrajaya.

ARef : Berdoalan agar Keadilan tertegak di Malaysia, dan yang bersalah harus dihukum dan BEBASKANlah RAJA PETRA........ Dan jangan lupa berdoa AGAR ALLAH memberi keizinan agar NAJIB DAN ROSMAH di siasat dalam PEMBUNUHAN ALTANTUYA!!!!! Dan sekiranya Najib dan Rosmah bersalah, Semoga ALLAH memberi undang-undang yang adil lagi semasa di dunia.

1 comments:

Anonymous said...

Ya Allah, kau bukakanlah hati dan pemikiran Anak-anak Reformasi ini. Tunjukanlah siapa sebenarnya manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim ini. Ya Allah kau bongkarkanlah segala perbuatannya dan sejarah silamnya yang telah banyak merosakkan Agama, Bangsa dan negara tercinta ini. Maafkanlah Anak-anak Reformasi ini, kerana mereka masih mentah dan kurang ilmu dan begitu mudah terpengaruh dengan tipu muslihat dan fitnah yang ditaburkan oleh manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim ini. Ya Allah, kau buangkanlah sifat-sifat keji daripada hati mereka dan cukuplah hanya seorang sahaja yang mempunyai hati yang keji didalam manusia bernama Anwar Bin Ibrahim. Amin, Amin amin..

Post a Comment

Blog Stats