Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Thursday, January 08, 2009

Harakahdaily Kena HACK???

Mula-mula, aku nak korang jenguk dulu harakahdaily kat [SINI].

Aku nak jenguk harakah tadi, tapi, tetiba, dah jadi pening, keluar "gua".... camnih...


Aku jenguk laks, kat ruangan forum Tranungkite, aku dapat info daripada seorang pengujung yang menggunakan nickname "boloqaroq"...... menyatakan :-

Yang informtion kat bawah ni dari tadi duk attack harakahdaily

Name: Unknown
IP Address: 58.27.101.173
Location: Unknown
Network: APNIC-58
Comment: spam or abuse reports relating to these addresses.

Masa PILIHANRAYA, ada aje berita pelik kan???? apa2pun, aku yakin, PAKAR2 IT Harakah sedang berusaha untuk menyelesaikan masalah ini.......


Apa-apa perkembangan.... aku akan bagitau semula.....

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats