Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Thursday, December 25, 2008

PANAZZ!!! : Pak Lah Sokong BUSH

Setelah beberapa ketika isu berkenaan seorang wartawan IRAQ yang membaling kasutnya terhadap BUSH, Rais Yatim dengan bersungguh memuji wartawan tersebut, namun, ada jugak yang takut dengan bayang-bayangnya......

Seorang manusia bernama Abdullah Ahmad Badawi menyokong BUSH, baca berita daripada mSTAR kat bawah nih.....

Ketua kerajaan perlu dihormati - Abdullah

TEHRAN: Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menegaskan bahawa mana-mana ketua kerajaan sekalipun tidak boleh dihina seperti apa yang berlaku dalam insiden membaling kasut ke arah Presiden Amerika Syarikat, George W.Bush di Baghdad, Iraq, baru-baru ini.

Perdana Menteri berkata pihak yang tidak berpuas hati dengan apa juga perkara boleh meluahkan perasaan mereka melalui cara lain.

"Saya sentiasa berpendapat kita tidak boleh menghina ketua kerajaan seperti itu," kata beliau pada sidang akhbar di akhir lawatan rasmi empat hari ke Iran di sini hari ini.

"Kita boleh mengambil tindakan, kita boleh mengeluarkan kenyataan keras jika perlu jika kita tak berpuas hati. Kita tak suka tentanglah, cakaplah dengan sekuatnya," katanya.

Namun tindakan bersifat menghina seperti membaling kasut tidak boleh dilakukan oleh sesiapapun, tegas Abdullah.

Wartawan sebuah stesen televisyen yang berpangkalan di Kaherah yang bertindak membaling kasut itu dilaporkan menghadapi tindakan undang-undang. BERNAMA


ARef : Dolah, dolah, nak hormat apanya Dolah...... kalau pemimpin kerajaan lain dah serang negara dia...... patut dibaling dengan tahi sahaja!!!! Dolah.... Dolah..... tidur ropernya ko ya???? CheDet lagi teruk kena gas pemedih mata!!!!




0 comments:

Post a Comment

Blog Stats