Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Tuesday, December 23, 2008

Anak menteri mungkin menyorok

Sumber : Lagi Berita

SABAK BERNAM - Anak seorang menteri yang didakwa mengugut seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di sebuah restoran di Seksyen 9, Shah Alam, Khamis lalu dipercayai menyembunyikan diri.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya sedang mengesan dan mencari anak kenamaan itu bagi diambil keterangan berhubung dakwaan pelajar berkenaan.

"Kita menerima laporan berhubung dakwaan pelajar terbabit yang kononnya dia diugut seorang anak menteri yang dikatakan datang bersama seorang polis bantuan yang lengkap membawa senjata ke restoran tersebut

"Tetapi setakat ini kita belum mendapat keterangan daripada anak menteri itu dan kita percaya mungkin dia sedang menyorok atau sedang bersembunyi," katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Daerah Sabak Bernam di sini semalam.

Khalid berkata demikian bagi mengulas dakwaan Mohd. Radzi Razali, 21, yang mendakwa dia diugut anak lelaki kepada seorang menteri di sebuah restoran.

Insiden tersebut bermula setelah tiga rakan pelajar tersebut diikatakan bertengkar dengan seorang lelaki yang dipercayai rakan kepada anak menteri itu.

* Menteri apa ya?

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats