Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 08, 2008

MALAYSIA : Tarikh Penting Minggu Ini

Dalam minggu kedua Ramadhan ini, tanpa disangka-sangka, Malaysia mempunyai beberapa tarikh penting yang sedang dinanti-nantikan oleh Rakyat Malaysia dan Pemimpin-pemimpin politik tanahair.

  1. 7 Sept - 19 Sept, LAWATAN SAMBIL BELAJAR anjuran BNBBC kepada semua ahli parlimen BARISAN NASIONAL, bunyi nama program pun rasa nak tergolek aku gelak, bukannya sebab apa..... Barisan Nasional dah buat AHLI PARLIMEN mereka cam bebudak sekolah aje, nak lawatan sambil belajar..... kahkahkah.... gelak ajelah. berapa orang agaknya yang pergi?
  2. 9 Sept, Y.B. Zul akan mengemukakan tunjuk sebab kepada Jawatankuasa disiplin PKR berkenaan keterlibatan Y.B. Zul mengetuai Himpunan Aman Umat Islam membantah forum anjuran Majlis Peguam pada 9 Ogos. Hak nih, aku rasa ianya sekadar menjadi satu titik pertemuan dalam membicarakan tentang FORUM BAR COUNCIL tersebut dan sensitiviti Ummat Islam. Ianya perlu dibincangkan kerana untuk bagi keadilan kepada kedua-dua belah pihak sama ada daripada BAR COUNCIL dan juga Y.B. Zul, aku tak nampak ianya suatu kes yang besar, dan aku harap UMNO dan BN janganlah mainkan isu ini dengan sesuka hati.
  3. 10 Sept, Perbicaraan KES LIWAT II ke atas DATUK SERI ANWAR IBRAHIM.... Saya harap kes ini dapat digugurkan pada tarikh ini juga apabila DSAI mengemukakan ALIBI beliau pada tarikh 26 JUN 2008. Memang pelik betullah budak sayfool nih....... kalau dah gian sangat, janganlah main tuduh-tuduh...... yang peliknya lagi, Saiful tidak kemukakan saksi pun..... yang aku rasa nak tergelak pulak, geng2 pencacai UMNO cuba menyatakan ada DNA Sayfool bercampur DNA Anwar Ibrahim pada spender sayfool, aku rasa nak tergelak aje.... apa punya pencacailahhhhhh....... BERITA ntah daripada mana.... PENGARAH LIWAT II nih ramai sangat, tuh yang susah tuh....

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats