Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Monday, September 29, 2008

Azmin Ali Letak Jawatan???



Sila Klik di imej... untuk tujuan pembesaran... Imej Diambil Daripada [SINI].

Adakah benar maklumat yang disiarkan di laman Azmin Ali ini yang disiarkan pada pagi ini 29 September 2008 jam 1:20 pagi.


"Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabagsa dan Ahli Parlimen Gombak. Saya sudah bosan."


Anda boleh merujuk Blog Azmin Ali di [SINI].

Posting ini telah diubah pada pukul 2.05 seperti beriku:-


"Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat berkuat kuasa hari ini, Isnin 29hb Sep 2008. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabangsa dan Ahli Parlimen Gombak. PC akan menyusul."
Perkataan saya sudah bosan diganti dengan perkataan PC akan menyusul.

Posting ini telah didelete pada pukul 2.29 pagi. Kenapa?

Sesiapa ada maklumat sila hubungi kami.

- Webmaster TKO

AR: Kita sabar menunggu hari esok sahaja.... Buat masa sekarang, AR tidak menemui posting Azmin Ali pada jam 2:45 pagi ini.... Kemungkinan juga blog Azmin Ali di hack..... semoga semuanya dalam keadaan elok dan terurus.

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats