Sumbangan ~ Tolong Klik.... Thanks.

Friday, September 19, 2008

AWAS!!! Virus Mukhriz Melanda...


Hahahahaha.... dalam jam lewat pukul 2 pada hari ini, aku terkejut beruk dengan mesej yang menyatakan aku punya komputer dah masuk virus.... tapi, yang peliknya.... Dalam term virus tuh, ada alamat http://www.mukhriz.com/!!!

Tanpa berlengah, aku cuba hubungi TP, penulis Perisik Rakyat... tapi, tak terbalas, mungkin, TP dah lena diulit intan.....

Alih-alih... aku ternampak TP buat satu posting terbaru dengan tajuk "New Kids On The Blog", aku pun bergegaslah ke laman Perisik Rakyat..... roper2nya betullah, memang Mukhriz anak Tok Det baru buat blog...... tapi, nampak cam dah lama aje... sebab dah banyak benda dalam tuh.

Di bawah nih.... paparan gambar blog Mukhriz... (Sori TP, aku cilok ko punya gambar.. malehlah nak buka Virus nih)


Tapi... aku dah namakannya sebagai VIRUS MUKHRIZ!!! Pengacau betul...... Bertelur sebijik, riuh sekampung!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Stats